کد خبر : 48192 تاریخ ثبت : 1396/2/21 14:30:33
حجت الاسلام امرالله اندرزیان

سند 2030؛ سند ذلت

به گزارش "منبری ها" حجت الاسلام امرالله اندرزیان - در مورد سند 2030 که توسط دولت فعلی به تصویب رسیده و در مرحله ی اجرا قرار گرفته است نکاتی را به عرض می رسانیم:                

 یک: این سند در سال 2015 میلادی با عنوان و پوشش سواد و افزایش کیفیت آموزش یا (سبک زندگی غربی) با هفده هدف اصلی و 169 هدف ویژه در سازمان ملل به تصویب رسید و کشورهای عضو ملزم به رعایت آن شدند.                                            

 دو: این سند اهداف خاصی را به دنبال دارد (که به بعضی از آن ها اشاره خواهیم کرد) و یونسکو مسئول اجرا و پیگیری آن است که در اواخر آذر ماه 1395 مسئولان اجرایی کشورمان آن را امضاء و خود را ملزم به اجرای آن کردند.                                                                       

 سه: در این بخش به بعضی از مفاد آن سند اشاره می کنیم تا خوانندگان عزیز متوجه شوند که چه اهداف شیطانی و غیر انسانی در ورای این حرکت بوده و چگونه صهیونیستها توانسته اند کاپیتولاسیون علمی را به کشورهای جهان تحمیل نمایند.                                                  

1- توجه به الگوی غربی که مبتنی بر مادی گرایی و لذّت جویی است.                                     

2- تربیت انسان با الگوی غربی (که خبری از اخلاق و معنویات در آن نیست).          

3- تربیت انسان بر اساس اولویت های جهانی (که در آن حمایت از محرومان و مستضعفان و مبارزه با استکبار خبری نیست).                                                                

4- برابری جنسیتی در این سند یعنی استفاده از زن به عنوان کارگر ارزان قیمت و نابودی خانواده و کرامت زن.                               

5- الزام دولت ها برای ادغام اهداف جهانی با اهداف ملّی که مهمترین راه نفوذ در دستگاه های حاکمیتی است.       

6- در این سند به دنبال شاخص های شهروند جهانی است با نگاه لیبرال دموکراسی و سرمایه داری غربی.        

7- یونسکو در این سند به دنبال ارزشهای لیبرالیستی و سکولاریستی در نظام تعلیم و تربیت در کشورهای مختلف جهان است.                                

8- اینها به دنبال صلح جهانی از طریق اصلاح بنیادین مفاهیم آموزشی و تربیتی در جوامع اسلامی به نفع رژیم صهیونیستی هستند.          

9 - الزام دیگر جمع آوری اطلاعات و آمار معتبر آموزشی و تربیتی به صورت منظم برای یونسکو و دسترسی رژیم صهیونیستی است.  

10-جهانی شدن آموزش عالی یا بین المللی سازی آموزش عالی ایران یکی دیگر از الزامات این سند است.

11 جهانی شدن و تصاحب شرکت های چند ملیّتی بر مدارس بویژه در کشورهای جهان سوم و خاورمیانه و نفوذ به بالاترین نهادهای دولتی و پیوستن به سازمان تجارت جهانی و بهره مندی از فاکتورهای اقتصادی و سیاسی غربی.     

12- ورود بعضی مفاهیم و مطالب به کتاب های درسی که قطعا با فرهنگ اسلامی ما سازگار نیست.     

13- در برنامه ی توسعه پایدار از ارزشها و اصول جهانشمول از فبیل همبستگی جهانی، صلح جهانی، احساس همدردی با انسانها و ... برای محو ضدیّت با رژیم صهیونیستی الزام دیگر این سند است.         

14- در این سند، تربیت انسان بر اساس مکتب اومانیسم مورد تأکید است که با تربیت انسان خلیفة الله در سند تحول بنیادین کاملا در تضاد است.     

15- مبارزه با فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و تهی نمودن و هویّت زدایی.                   

16 -آموزش جنسی تحت عنوان بهداشت برای کودکان، جزو حقوق کودکی می دانند که حتی به بلوغ جنسی نرسیده است.                                          

 17 - یونسکو جمهوری اسلامی را به عنوان کشور پیشگام اجرای تدارکات لازم برای سند2030 معرفی کرده و از طرف غرب از ایران تقدیر می کند.                                     

 حالا ما چند پرسش از مسئولانی که این سند ننگین را امضاء و اجرا کردند داریم.      

1- آیا اسناد بالادستی در حوزه آموزش و فرهنگ که مدت زیادی از وقت بیت المال صرف آنها شده جامع تر و کامل تر از این سند ننگین نیستند؟                   

2- آقایان مسئول پاسخ دهند که چه سنخیتی بین فرهنگ متعالی و انسان ساز اسلام و فرهنگ معیوب و فاسد غرب وجود دارد که آنچه از قرآن و عترت استفاده می شود را کنار بگذاریم و آنچه از افکار پوسیده ی غربی است جایگزین کنیم.          

3- چرا این سند ذلّت بار را که با مبانی اسلامی و ارزشی ما در تضاد است بی سر و صدا و محرمانه امضا می شود و خود را ملزم به اجرای آن می دانید اما اسناد بالادستی همانند سند تحول در آموزش و پرورش که مطالبه ی جدی رهبر معظم انقلاب است را کنار می گذارید آیا این است ولایت پذیری و اعتقاد به ولایت فقیه؟                                                                                               

4- آقایان محترم چگونه دم از ایران و ایرانی می زنند اما در پذیرش همچو سندی همه ی ارزشهای اسلامی ایرانی را به حراج می گذارند و حاضر می شوند تمام آمار و اطلاعات لازم را به دشمنان این ملّت بدهند آیا این دفاع از عزّت ملّت ایران است؟            

5- مسئولان محترم دیگر، همانند مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی چرا فریاد نزدند و چرا جلوی این حرکت ننگین و صهیونیستی را نگرفتند یا می دانستند پس چرا به وظیفه ی خود عمل نکردند یا نمی دانستند پس چگونه با عدم رضایت نایب امام زمان (عج) از این برجام علمی فرهنگی خاموش و بی سر و صدا قبول مسئولیت می کنند، چه پاسخی دارند و چرا عذرخواهی ننمودند؟                                

6- آقایان محترم متوجه نشدند که با یک عملیات نرم علمی توسط دشمنان بویژه در حوزه ی آموزش و پرورش چگونه سرمایه های انسانی این ملّت فاسد می شوند، چگونه شرکت های چند ملیتی صهیونیستی مدارس ما را تصاحب می کنند، چگونه با این حرکت ریشه ی دین و ایمان بچه های ما را می زنند، چگونه دشمنی با استکبار و رژیم صهیونیستی در صلح جهانی و همدردی با انسان ها محو می شود و چگونه سبک زندگی اسلامی ایرانی به سبک زندگی فاسد غربی تبدیل می شود. ای وای بر ما اگر نبود وجود نازنین و نورانی رهبری معظم چه بر سر این ملّت می آمد!

والعاقبة للمتّقین

 

اخبار برگزیده
اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه